Masz pytanie? Zadzwoń: 537-800-880 milk.szkola@gmail.com

Zajęcia Fitness


bodyArt photo

bodyART®

Jest jednym z najlepszych treningów funkcjonalnych!
Został stworzony przez Roberta Steinbachera.
bodyART® to wszechstronna i precyzyjnie opracowana metoda treningu.
Jest to trening dla każdego, prowadząc go do wewnętrznej i zewnętrznej harmonii.
Głównym celem zajęć jest zapewnienie właściwego funkcjonowania całego ciała przez stopniowe wzmocnienie i stabilizację mięśni. W trakcie treningu zaangażowane są wszystkie mięśnie, ciało ciągle jest w ruchu, płynnie przechodzi się z jednej pozycji do drugiej, a każde zajęcia kończą się relaksem. Ćwiczenia odbywają się w tempie oddechu, co pozwala skupić uwagę na każdym ruchu i buduje świadomość ciała. bodyART® wzmacnia, wysmukla i rozciąga mięśnie, poprawia sprawność i koordynacje.
Podczas ćwiczeń wyzbywamy się codziennych trosk.

Ternin: BodyArt w ciąży – Środa 10:30

Pilates z dzieckiem

Zajęcia ogólnorozwojowe, przeznaczone dla mam i ich dzieci od 3 miesiąca życia. Zajęcia w swoim założeniu są połączeniem treningu dla mamy z zabawą multisensoryczną dla dziecka. Ćwiczenia dla mam oparte są na metodzie pilates, która koncentruje się na pracy mięśni głębokich ciała, jednocześnie wzmacniając wszystkie główne grupy mięśniowe. Poprawnie i regularnie wykonywane ćwiczenia pozwalają młodej mamie sprawnie wrócić do formy i poczuć się komfortowo w swoim ciele. Atutem tych zajęć jest wspólny, aktywny czas, jaki mama może spędzić ze swoją pociechą na sali. Zajęcia z wykorzystaniem różnych przyborów, takich jak piłki duże i małe, wałki, dyski, taśmy.

Termin: Poniedziałek 9:30

Pilates z dzieckiem zdjecie
Pilates z brzuchem zdjecie

Pilates w ciąży

Zajęcia ogólnorozwojowe przeznaczone dla kobiet w ciąży, po 4 miesiącu. Zajęcia oparte na metodzie pilates, która poprzez pracę na mięśniach głębokich pomaga w stabilizacji kręgosłupa, zabezpieczeniu odcinka lędźwiowego i miednicy. Ćwiczenia w dużej mierze skoncentrowane są na wzmocnieniu mięśnia poprzecznego brzucha w celu odciążenia mięśnia prostego, na mobilizacji kręgosłupa a także na trójwymiarowym oddechu. Zajęcia z wykorzystaniem różnych przyborów, takich jak piłki duże i małe, wałki, dyski, taśmy.

Termin: Poniedziałek 10:30

Pilates – Zdrowy kręgosłup

Zajęcia przeznaczone dla wszystkich tych osób, które potrzebują zadbać w większym zakresie o swój kręgosłup. Celem zajęć jest między innymi profilaktyka w zakresie bólu pleców. Zajęcia te obejmują ćwiczenia wzmacniające, mobilizujące, rozciągające i rozluźniające poszczególne grupy mięśniowe. Podczas zajęć uczestnicy pracują nad prawidłową postawą ciała. W trakcie zajęć wykorzystywane są również techniki pilates, dzięki którym uczestnicy mają możliwość wzmocnić mięśnie głębokie ciała, odpowiedzialne między innymi za stabilizacje w ciele. Na zajęciach wykorzystywane są między innymi duże piłki, taśmy, małe piłeczki.

Termin: Poniedziałek 18:00

Zdrowy kregoslup solo - zdjecie
Miesnie dna miednicy zdjecie

Gimnastyka mięśni dna miednicy

Koncepcja Pelvic Floor Safe powstała z myślą o wszystkich tych, których dotyczy problem
nietrzymania moczu bądź znajdują się w grupie ryzyka pojawienia się tych dolegliwości. Na zajęciach
pracujemy z młodymi mamami, należącymi do grupy ryzyka nietrzymania moczu. Jednak nie tylko
one borykają się z tą przypadłością. Dolegliwości mimowolnego oddawania moczu występują u
znacznie większego odsetka naszego społeczeństwa.
Poza młodymi mamami należą do tej grupy kobiety w ciąży, po operacjach ginekologicznych czy w
okresie menopauzalnym, kobiety wyczynowo uprawiające sport (m.in. bieganie, kolarstwo,
gimnastyka, sporty wyczynowe) które w wielkim stopniu obciążają mięśnie dna miednicy.
Na zajęciach PFS dla kobiet pragniemy szerzyć wiedzę dotyczącą profilaktyki WNM, oraz
prawidłowego postępowania gdy taki problem już istnieje. Często nieświadomie, uczestnicząc w
różnorodnych zajęciach fitness, obciążamy mięśnie dna miednicy przyczyniając się tym samym do
pojawienia się, bądź znacznego pogorszenia, dolegliwości.

Termin: Czwartek 18:00

Gimnastyka z elementami fizjoterapii z dziećmi - PHOTO

Gimnastyka z elementami fizjoterapii z dziećmi

Gimnastyka pomaga kobietom wrócić do formy po porodzie. Tym, co przede wszystkim odróżnia je
od innych zajęć, jest towarzystwo dzieci. Mamy nie muszą martwić się o opiekę nad pociechami, tylko
mogą spędzać czas razem z nimi, dobrze się bawić, a przy tym zrobić coś dobrego dla siebie. Są to
zajęcia ogólnorozwojowe. Na zajęciach zwracamy uwagę na kondycję mięśni całego ciała, ale duży
nacisk kładziemy na poprawę stabilizacji kręgosłupa, pracujemy nad siłą i elastycznością mięśni dna miednicy oraz wykonujemy ćwiczenia oddechowe, a to wszystko w towarzystwie naszych maluszków.

Termin: Piątek 9:30

Gimnastyka z elementami fizjoterapii w ciąży

Czas oczekiwania na dziecko jest wyjątkowy dla przyszłej mamy. W tym ważnym okresie należy zadbać o zdrowie, samopoczucie, ale także i o kondycję fizyczną. Aby poród przebiegł w miarę szybko i sprawnie nie należy rezygnować z gimnastyki. Aktywność fizyczna w okresie ciąży jest bardzo
ważna, pomaga w utrzymaniu sprawności układów krążenia, oddechowego i mięśniowego, zapobiega powstawaniu obrzęków, żylaków, powoduje wzrost pojemności płuc, przeciwdziała zaparciom, pomaga w utrzymaniu prawidłowej filtracji nerek, zwiększa zakres ruchomości kręgosłupa i stawów biodrowych oraz rozciąga i uelastycznia mięśnie dna miednicy i brzucha. Podczas ogólnorozwojowych zajęć zwrócimy uwagę na pozycje ułożeniowe oraz metody autoterapii.

Termin: Piątek 10:30

Gimnastyka z elementami fizjoterapii w ciąży - PHOTO

Buggygym

Nazwa pochodzi od angielskiego słowa _buggy_ oznaczającego wózek. W
dużym uproszczeniu, to forma aktywności fitness dla rodzica z małym
dzieckiem. W czasie treningu, który odbywa się na świeżym powietrzu,
wykonywane są ćwiczenia z wózkiem, o charakterze aerobowym,
wzmacniającym, kształtującym i rozciągającym. A w wózku smacznie
sobie śpi lub z zaciekawieniem rozgląda się po świecie Maleństwo.

Buggygym - PHOTO

Zapisz się już dziś